Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Αντικαταβολή με courier:
Πληρώνετε την παραγγελία σας στην courier κατά την παραλαβή του δέματός σας (χρεώνετε επιπλέον 2,00€). Αφορά τις αποστολές εντός Ελλάδας.*
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και την επιβεβαιώσετε καταθέτετε σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς το ακριβές ποσό της παραγγελίας και σημειώνετε ως αιτιολογία το ονοματεπώνυμο του αγοραστή και τον αριθμό της παραγγελίας.
Τράπεζα
Πειραιώς:
Αρ. Λογαριασμού: 6666-139492-757
IBAN: GR5701716660006666139492757
Εθνική
Τράπεζα:
Αρ. Λογαριασμού: 465/001653-55
IBAN: GR5901104650000046500165355
Alpha Bank:
Αρ. Λογαριασμού: 571002330001462
IBAN: GR1601405710571002330001462
Αρ. Λογαριασμού: 0026.0738.04.0201143963
IBAN: GR8102607380000040201143963
Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα:
Μπορείτε να κάνετε εξόφληση με πιστωτική κάρτα αν διαθέτετε MasterCard ή VISA.
Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών
καρτών, αυτές γίνονται με το σύστημα ασφαλείας Winbank Paycenter της Τράπεζας
ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Έτσι, κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω πιστωτικής, αυτόματα ο πελάτης
μεταφέρεται σε secure server(ασφαλή διακομιστή) στην υπηρεσία Winbank Paycenter
της Τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον
πελάτη(στοιχεία πιστωτικής κάρτας) στην υπηρεσία Winbank Paycenter της Τράπεζας
ΠΕΙΡΑΙΩΣ, καθώς και η μεταφορά τους από την Τράπεζα στην VISA ή MasterCard
καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης SSL (Secure Sockets Layer) 128-bit
Veri Sign, την πιο ισχυρή κρυπτογράφηση που υπάρχει σήμερα παγκόσμια. Στην
περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας σας, παρά μόνο
χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της. Έτσι οι συναλλαγές
που πραγματοποιείτε μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.
Στο φυσικό μας κατάστημα:
Στη περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να την πληρώσετε κατά την παραλαβή με μετρητά ή με την κάρτα σας (χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη) μέσω των τερματικών POS.
*Σημείωση:
Οι πελάτες που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας (ή της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη "ΑΡΝΗΘΗΚΕ" , θα παραλαμβάνουν μόνο μετά από αποπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους αποκλειστικά μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή πληρωμής με κάρτα.